Helgens tävlingar

I lördes hade jag med Charley han vann 1.15 och hade två nedslag i 1.25, jag blev tvungen att hjälpa en häst som hade fått ett ben över bommen så jag glömde sätta på han teknikskydden bak:(. Bon Lou gick sin första tävling på 1 1/2 månad, han var 6:a i 1.15 och tre ner i 1.25 men kändes ändå helt ok. Cassie skulle varit med men sparkats sig i karleden så hon hade ett svullet ben. Så jag tog med den nya hästen Zakopane han kändes jätte fin var 4:a i 1.15 och ett ner i 1.25. Riktigt härlig kännsla att rida honnom:)
 
I dag gick inte Charley bra han har muskel knutor på ryggen så jag hoppas det är det som stör honnom. Massören kommer på tisdag hoppas hon kan göra underverk.
Castello rev sista i 1.20 men hoppade jätte bra i 1.30 var han nolla och 10:a. Han har verkligen börjat mogna inte lika tramsig längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0